Produkt turystyczny

Produkty turystyczne posiadają niejedną charakterystykę. Po pierwsze, jest to cecha materialna, która jest dla większości z nas oczywista. Po drugie, każda oferta turystyczna ma swoiste cechy niematerialne, takie jak na przykład procedura powitania klientów na miejscu docelowym ich wycieczki last minute. Ważna jest na przykład atmosfera, w której przeprowadzone są wszelkiego rodzaju usługi i jest tak oczywiście nie tylko w turystyce. Inne cechy produktu to lokalizacja samej firmy. Musi ona być łatwa w odnalezieniu i jej siedziba musi coś sobą reprezentować. Poza tym należy zwrócić uwagę na to, jaka jest jakość obsługi kelnerskiej i jaka jest jakość posiłków wszędzie tam, gdzie się je, a przecież branża turystyczna nie jest w stanie wyżyć bez karmienia swoich klientów. Karmienie odbywa się przez kontakt klientów z hotelową kuchnią, albo też odbywa się podczas wycieczki last minute w formie dostarczanego do odludnego miejsca cateringu itp. Inne cechy produktu turystycznego to fakt, czy goście czują się bezpiecznie.

Comments are closed.