Wsparcie
    jeżeli organizujesz promocję i potrzebujesz hostessy erica.pl to agencja hostess
Sierpień 2017
P W Ś C P S N
« Paź    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Banki reklamacje

Jeśli nasz Bank Pekao popełnił błąd, mamy prawo złożyć reklamację. Reklamacja może zostać złożona listownie, telefonicznie, a także ustnie w oddziale banku. Jeśli bank na przykład nieprawidłowo naliczył nam prowizję od usług, albo jeśli nieprawidłowo wypłacił pieniądze z bankomatu, albo kiedy niewłaściwie wydał kartę, nie dotrzymał terminów, możemy zwrócić się do banku z reklamacją. Bank określa sobie pewien okres czasu, w którym reklamacja ma zostać przyjęta na sto procent. Niektóre banki niestety ustalają sobie możliwość rozpatrzenia reklamacji w terminie trzystu sześćdziesięciu dni. Oznacza to, że może minąć rok zanim otrzymasz wyniki reklamacji. Jest to dość niechlubny rekord, a został on pobity przez jeden z czołowych polskich banków. Jeśli nasz Bank Pekao nie uznaje naszych reklamacji, musimy udać się do Bankowego Arbitrażu Konsumenckiego albo do Sadu Polubownego przy KNF. Należy zawsze jednak składać takie reklamacje, które są w miarę sensowne i zasadne. Jeśli jednak nawet dziecko widzi, że jest zasadna, oznacza to, że mamy pełne prawo ubiegać się o nią.

Comments are closed.